Color at Home & Koyu Renkli Duvarlar

Evimi 10 yıl önce baştan sona yenilemiştim. O zamanlar, açık ve ferah bir ev istiyordum. Ondan dolayı da beyaz rengi ağırlıklı olarak kullandım. İkinci rengim de, çok sevdiğimden dolayı koyu maviydi. Beyazdan sıkılacağımı hiç düşünmemiştim. Bu arada salonumdaki mobilyaları ve renkleri değiştirdim. Bu seferki tercihim sonbahar tonları oldu. Mavinin bir tonu yine var, ancak toprak ve kiremitlerle birlikte. Yatak odam, mutfağımsa hala beyaz ve fazlasıyla sıkıldım. Koyu renkler gittikçe daha çok hoşuma gitmeye başlıyor. Siz cesaret edip, evinizde bu renkleri kullanabilir misiniz?





Color at Home & Koyu Renkli Duvarlar Color at Home & Koyu Renkli Duvarlar Reviewed by Arzu Pınar on 10/01/2017 Rating: 5

2 yorum

Fatma dedi ki...

Koyu gri, kum grisi, andazit rengi, nefti yeşil kullanmayı düşünürüm ama tüm duvarlarda değil de oda içinde bir ya da iki duvarda.

Arzu Pınar dedi ki...

Tüm ev, çok dramatik bir hava katabilir.